Reklamaatioehdot ja tavaroiden palautus

Partorialla prioriteettimme ovat asiakastyytyväisyys ja palvelun korkea laatu. Siksi tarjoamme selkeät ja läpinäkyvät reklamaatio- ja palautusehdot, joiden avulla asiakkaamme voivat helposti ratkaista kaikki ostamiinsa varaosiin liittyvät ongelmat.

Valitusmenettely

1. Valituksen tekeminen

Jos ostettu varaosa ei toimi kunnolla tai siinä on puutteita, tee reklamaatio reklamaatiolomakkeellamme, jonka löydät täältä. tutaj. Tämä lomake sisältyy myös ostovahvistussähköpostiisi.

2. Valituksen arviointi

Valituksen saatuaan tiimimme arvioi ongelman toimitettujen valokuvien tai videoiden perusteella. Tarvittaessa järjestämme kuriirin viallisen osan noutamiseksi.

3. Päätös ja hyvitys

Valituksen arvioinnin jälkeen ilmoitamme sinulle päätöksestä. Jos reklamaatio hyväksytään, hyvitämme ostetun osan täyden summan. Valitus käsitellään 30 päivän kuluessa sen jättämisestä. Rahat palautetaan samalla tavalla kuin maksoit varaosan.

Tavaran palautusmenettely

1. Peruuttaminen sopimuksesta

Sovellettavan lain mukaisesti sinulla on oikeus peruuttaa sopimus 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta. Käyttääksesi tätä oikeutta, täytä saatavilla oleva sopimuksen peruuttamislomake tutajja lähetä tavarat takaisin osoitteeseemme.

2. Tavaran palautus

Pakkaa tavarat huolellisesti ja lähetä ne osoitteeseemme luotettavan kuriiriyrityksen avulla. Palautuksen toimituskulut maksaa asiakas.

3. Rahat takaisin

Palautetun tavaran vastaanotettuamme ja tarkastettuamme hyvitämme ostetusta tuotteesta täyden hinnan. Palautus suoritetaan 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta samalla tavalla kuin maksu suoritettiin.

Hyvitystavat

  • Korttimaksu netissä: Rahat palautetaan maksussa käytetylle kortille.
  • Suora siirto tilille: Rahat palautetaan tilille, jolta maksu suoritettiin.